نمایش وحدت و انسجام در رزمایش الی بیت‌المقدس ماهنشان

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: گردان‌های واکنش سریع با حضور در رزمایش الی بیت‌المقدس سپاه ناحیه ماهنشان وحدت، هماهنگی و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۸۵۸۲۳۳۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل ازسپاه انصارالمهدی استان زنجان ، «مجتبی برزگر» با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف توسط سپاه ناحیه ماهنشان اظهار داشت:سپاه ناحیه ماهنشان از حداکثر ظرفیت‌ها برای برگزاری برنامه‌های مختلف استفاده می‌کند.
 
وی از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان ماهنشان خبر داد و بیان داشت: این رزمایش همزمان با نقاط مختلف استان زنجان در ماهنشان نیز اجرا می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه در این رزمایش سه گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه ناحیه ماهنشان حضور دارد، افزود: این رزمایش در روزهای 16 و 17 مهر ماه جاری در محل ضلع جنوبی سپاه ناحیه ماهنشان اجرا می‌شود.
 
برزگر با اشاره به اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس از صبح روز پنج‌شنبه 16 مهر ماه جاری آغاز و تا عصر جمعه 17 مهر ماه جاری ادامه می‌یابد، گفت: آماده‌سازی لازم برای برگزاری این برنامه از جمله آبرسانی، برق‌رسانی و...در محل برگزاری این رزمایش صورت گرفته است.
 
وی با بیان اینکه پشتیبانی خوبی از سوی سپاه و بسیج برای برگزاری این رزمایش صورت گرفته است، افزود: رویکرد اصلی رزمایش الی بیت‌المقدس نیز به‌صورت پدافند غیر عامل است.
 
* بسیجیان در دفاع از کیان اسلامی کارنامه روشن و درخشانی دارند
 
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده در رزمایش الی بیت‌المقدس اشاره کرد و یادآور شد: دفاع از کوی و برزن، تمرینات تاکتیکی، امداد و نجات، دفاع از مناطق مهم و حساس و...ازجمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در روز رزمایش است.
 
برزگر در ادامه به اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس شهرستان ماهنشان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان اسلامی کارنامه روشن و درخشانی دارند در این راستا بسیجیان اقدام به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس کرده‌اند.
 
وی تقویت تمرینات تاکتیکی را از اهداف برگزاری رزمایش الی ‌بیت‌المقدس اعلام کرد و یادآور شد: ارتقای آمادگی رزمی بسیجیان و سپاهیان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان با اشاره به اینکه گردان‌های واکنش سریع با حضور در این رزمایش وحدت، هماهنگی و انسجام خود را به نمایش می‌گذارند، گفت: این رزمایش هرسال یک‌بار با حضور پرشور بسیجیان در سطح شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات