خبرهای داغ:

ادعای غربی‌ها: ایران امروز یکی از بزرگترین عملیات امحاء هسته‌ای در تاریخ جهان را اجرا ‌می‌کند؛

آقای صالحی! قسم‌هایتان را در برابر «جان کری» و «نیویورک تایمز» بخورید؛ نه در بهارستان
کد خبر: ۸۵۸۲۴۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

انگار مسئولان ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان لبخندها و قهقهه‌هایشان را در خارج از کشور می‌زنند و فقط داد و فریادهایشان را به داخل ایران می‌آورند؛ داد و فریادهایی که به جای کوبیده شدن بر سر دشمنان مردم، بر سر نمایندگان مردم در بهارستان کشیده می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریادهای دکتر صالحی در صحن علنی مجلس و قسم‌هایی که درباره عدم کند شدن سرعت پیشرفت هسته‌ای کشور بیان شد، قلب نگران مردم را آرام نکرد؛ چرا که این فریادها در برابر کسی که باید زده نشد و طرف غربی همچنان مشغول بیان ادعاهای خود علیه کشورمان است. 

کاش دکتر صالحی به جای بهارستان، در همان ژنو و وین فریاد می‌زد تا امروز جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده مدعی نشود که: «ما فقط از طریق مذاکرات مستقیم با حمایت طیف وسیعی از شرکای خود شامل روسیه ، چین و سران اروپا، توانستیم مقامات ارشد ایران را متقاعد کنیم که محدودیت های شدید بر برنامه هسته ای شان را بپذیرند.ما اکنون به سمت مرحله اجرا حرکت می کنیم و ضروری است که هوشیاری ، رویکرد متحد و هدف مشترک خود را حفظ کنیم 

از این سخنان دردناک‌تر، مقاله نشریه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» است که نوشته: «ایران امروز یکی از بزرگترین عملیات امحاء هسته‌ای در تاریخ جهان را اجرا ‌می‌کند. مهندسین ایرانی ۱۲ هزار سانتریفیوژ را از کار انداخته، ۱۲ تن سوخت هسته‌ای را به خارج ارسال ‌می‌کنند و قلب تاسیسات هسته‌ای تولید پلوتونیوم را از کار می‌اندازند 

حالا وقت فریاد زدن جناب دکتر صالحی است. حالا وزارت خارجه باید حافظ منافع آمریکا در ایران را فرا بخواند و هر چه فریاد درباره عدم کاهش فعالیت‌های هسته‌ای ایران داریم بر سر او بزنیم. الان دستگاه دیپلماسی کشورمان باید قهرمانانه وارد میدان شود و در برابر همه این ادعاها که معتقد است دروغی و فریبکارانه است، یک واکنش جدی نشان بدهد؛ در غیر این صورت مردم نیز همه ادعاهای تیم مذاکره کننده در داخل کشور را باور نخواهند کرد.







1001/پ30/ب 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار