فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

مهمترین رویکرد رزمایش "الی بیت المقدس"بالا بردن توان رزمی و انسجام نیروهای بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مهمترین هدف رزمایش "الی بیت المقدس" را بالا بردن توان رزمی و انسجام نیروهای بسیجی عنوان کرد و گفت: به دنبال تقویت توان همه جانبه بسیجیان برای مقابله با هر گونه تهدید دشمن هستیم.
کد خبر: ۸۵۸۲۴۹۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ، «سعید سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در تویسرکان، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن محرم حسینی(ع) گفت: رزمایش بزرگ "الی بیت المقدس" از امروز صبح آغاز و تا روز در قالب سه گردان از بخش های فرسفج، اشتران و سرکان در حال برگزاری است.
 
وی از حضور گردان امام حسین(ع) تویسرکان در روز دوم رزمایش یعنی فردا خبر داد و اظهار کرد: در این روز صبحگاه مشترک با حضور مسئولان شهرستان و یک سخنران کشوری برگزار می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه رزم شبانه یکی از برنامه های این رزمایش است، افزود: در حقیقت اجرای اصلی رزمایش فردا بعد از صبحگاه مشترک است.
 
سعیدی هدف از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس را بالا بردن توان رزمی و انسجام نیروهای بسیجی عنوان و تصریح کرد: بسیج امتداد عاشورا است و آغاز این رزمایش همزمان با نخستین روز از ماه محرم، فرصت مناسبی برای نشاندن قدرت رزم و نرم ما به دشمنان اسلام و انقلاب است تا بگوییم که ما بسیجیان همیشه برای دفاع از مرز و بوم کشورمان با الگو قرار دادن سیره سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) لحظه ای ترس به خود راه نمی دهیم.
 
وی از استقرار گردان های الی بیت المقدس تویسرکان در محل امامزاده ناصر(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: این گردان ها به گونه ای عمل می کنند تا آمادگی لازم برای دفاع های امنیتی را بیش از پیش به دست آورند.
 
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: قبل از شروع بخش عملی رزمایش، نیروی های بسیجی امروز تمرینات و آموزش های لازم را فرا می گیرند.
 
سعیدی بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی، و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و انتقال آن به نسل جوان را از دیگر اهداف این رزمایش بیان و تصریح کرد: در این راستا به دنبال تقویت توان رزمی بسیجیان برای مقابله با هر گونه تهدید دشمن هستیم.
 
وی افزود: تمرینات تاکتیکی در راستای دفاع از کوی و برزن و نقاط حساس شهری و برون شهری در هنگام تهدیدات منطقه ای و فرا منطقه ای نیز از دیگر برنامه های این رزمایش است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار