خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان خبر داد:

اعطای 13 مجوز فعالیت به واحد پذیرنده کارورز در گلستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان گفت: در استان گلستان تا کنون 13 واحد پذیرنده مجوزه اشتغال طرح کاروزی را کسب کردند.
کد خبر: ۸۵۸۲۵۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابوالفضل تیرانداز در جلسه بررسی آیین طرح کارورزی استان گلستان اظهار کرد: فنی و حرفه‎ای در طرح کاروزی مسئولیت اعطای مجوز و صدور فعالیت همکاری  را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه طرح کاروزی یک طرح مهارتی است، افزود:  اگر در اجرای طرح کاروزی قرار بود بنگاه ها فرم درخواست کاروزی را در سامانه پر کنند تا کنون موفق به ثبت 33 دستگاه پذیرنده نبودیم.

مدیر کل فنی و حرفه‎ای استان گلستان با بیان اینکه تا کنون 13 واحد پذیرنده مجوزه اشتغال طرح کاروزی را کسب کردند، افزود: 9 واحد پذیرنده در استان گلستان در حال بررسی است و 5 مورد از این واحده‎ها عدم احراز شدند و 3 مورد امروز به طرح کارورزی اضافه شدند.

تیرانداز ابراز داشت:  آموزش را  در طرح کاروزی با توجه به نیازها و محور فعالیت بنگاه‎ها و واحد‎های پذیرنده در فنی و حرفه‎ای ساماندهی و استاندارد سازی کردیم .

وی با بیان اینکه با مسئولان فنی و حرفه‎ای استان قزوین نشستی در راستای اجرای طرح کاروزی خواهیم داشت و مشکلات را پیگیری خواهند کرد، بیان داشت: نظام سلامت حرفه‎ای یکی از موضوعاتی که در این طرح مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم  به آن توجه شده و توازنی بین سوابق  تجربی و اکادمیک به وجود بیاورد.

انتهای پیام/  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار