رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

تعامل بسیج و دانشگاه همواره سازنده بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : تعامل بسیج و دانشگاه همواره اثر گذار بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۲۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر ساکی در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج کارمندان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همواره همکاری دانشگاه‌ و بسیج در سطوح مختلف از گذشته تا کنون به بهترین نحو صورت گرفته و همین موضوع منشا خدمات ارزنده‌ای به جامعه بوده است.

 وی افزود: وظیفه داریم که با همدلی و مشارکت با ارکان فعال بسیج در دانشگاه‌ بیشتر از گذشته ‌به فعالیت‌های همه جانه خود ادامه دهیم و با اتحاد کامل، همدلی و همزبانی و با توجه به اصل دشمن شناسی با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کنیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همه باید هوشیار تر از گذشتیم عمل کنیم و هدف‌های متفاوت دشمنان را همواره با هوشیاری و دقت رصد کنیم.

 همچنین در این جلسه مسئول سازمان بسیج کارمندان لرستان با اشاره به ماموریت های بسیج گفت: همکاری دانشگاه  علوم پزشکی با بسیج در بالاترین سطح ممکن قرار دارد که به عنوان نمونه می‌توان به برپایی بیمارستان‌های صحرایی اشاره کرد که منشا خدمات بسیاری برای مردم  مناطق محروم لرستان بوده اند.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه غلامرضا توشمال به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی شد.

ارسال نظرات