خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراغه در گردهمایی بزرگ امر به معروف و نهی از منکر عزاداران حسینی این شهرستان ولایت محوری را از مصادیق اساسی امر به معروف در جامعه دانست.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۳۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: شناخت ولایت و ولایت محوری از ابعاد مهم این فریضه بزرگ الهی بوده و در امتداد فرهنگ عظیم عاشورا قرار دارد.
وی اظهار کرد: نهضت عظیم عاشورا که ریشه در ولایت محوری و شناخت شخصیت و راه امام حسین(ع) و یاران باوفایش دارد، در مسیر اعتلای امر به معروف و نهی از منکر امت اسلامی است.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: احیای این فرایض الهی همواره در فلسفه نهضت عاشورا بارز بوده و این امر نشانگر عمق و اهمیت آن در هدایت جامعه اسلامی داشته و دارد.
وی بیان کرد: ترویج و اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب جلوگیری از ایجاد انحرافات و رواج بدعت به ویژه در زمینه اعتقادات و آموزه های اسلامی و دینی خواهد شد.
مسئول نمایندگی سپاه مراغه گفت: ترک این فرایض مهم دینی زمینه را برای ترک دیگر واجبات و بروز انحرافات و فتنه ها در بین امت اسلامی را فراهم ساخته و باید با احیای این فرایض در راستای ادامه راه ائمه معصومین (ع) تلاش شود.
وی با تاکید بر لزوم توجه به شعائر دینی و هوشیاری در برابر بدعت ها و انحرافات در زمینه عزاداری های حسینی خاطر نشان کرد: رواج برخی بدعت توسط جریان تشییع انگلیسی و مزدوران آن در راستای اسلام زدایی و فتنه افکنی در بین شیعیان صورت می گیرد.
حجت الاسلام فیضی زاده تصریح کرد: مدعیان دروغین و دنبال روهای تشییع لندنی علی رغم ادعاهای خود هیچگاه در اجرای فرایض امر به معروف و نهی از منکر تلاش نکرده و جرات دفاع از ارزش های اسلامی و حرم های ائمه و حضرت زینب در برابر تروریست های تکفیری را ندارند.
وی اظهار کرد: فلسفه قیام و نهضت عظیم عاشورا، پاسداشت ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) بوده و صیانت از دستاوردهای این نهضت نیازمند شناخت عمیق و به دور از تحریف و انحرافات القایی از سوی دشمنان است.

ارسال نظرات