با حضور دانش‌‌آموزان استان یزد

سوگواره «احلی من العسل» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز یزدی در ایام محرم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۳۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد: محسن گلستانی‌فر اظهار داشت: سوگواره «احلی من العسل» با حضور 2 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه دوره اول در قالب 40 هیئت دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با هدف آشنایی نسل جوان با زندگی‌نامه شهدای جوان کربلا و هدایت احساسات پاک جوانان و نوجوانان به فضیلت‌های نیک و پسندیده برگزار می‌شود.

گلستانی‌فر عنوان کرد: این سوگواره همزمان با سراسر کشور در روز سه‌شنبه، 28 مهرماه مصادف با ششم محرم‌الحرام به صورت همزمان رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح در مدارس استان، حسینیه‌ها و دیگر پایگاه‌های در نظر گرفته شده با اجرای برنامه هماهنگ مدیحه‌سرایی در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این گردهمایی در شهر یزد به صورت متمرکز بین نواحی یک و دو در قالب دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری دانش‌آموزی و در سوگ قاسم‌بن‌الحسن، فرزند بزرگ امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه آقا واقع در خیابان انقلاب برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار