فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش تعداد 250 نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی نظام جدید از شهرستان بردسکن به اردوهای فرهنگی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۸۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

علی محبی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شهرستان بردسکن اظهار کرد: اردوی راهیان‌نور قسمتی از آموزش دانش‌آموزان است و تاثیر بر علم‌آموزی آنان دارد.

وی شور حسینی در کربلای ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سال قبل که تعداد 300 نفر به اردوهای راهیان‌نور اعزام شدند، دانش‌آموزان با رضایت کامل حضور داشتند و به خوبی استقبال کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی تاثیرات مثبتی بر دانش آموزان داشته است و سبب تغییرات در اخلاق و رفتار آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند رهبری و نظام است، اظهار داشت: تمام تحرک‌های دشمنان زیر نظر است و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای به قداست نظام و کشور خدشه وارد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: کشور امروز به وحدت نیاز دارد و همه باید در مسیر حرکت به سوی تعالی کشورمان حرکت کنیم.

محبی با گرامیداشت یاد سردار شهید همدانی گفت: سردار شهید همدانی فرمانده‌ای شجاع و با بصیرت بود که در همه مقاطع حریم ولایت را محکم و استوار نگهبانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن در پایان یادآور شد: امسال با همکاری آموزش و پرورش تعداد 250 نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی نظام جدید از شهرستان بردسکن به اردوهای فرهنگی راهیان نور اعزام می‌شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها