مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه اردبیل

احداث پایگاه بسیج کارگری در شهرک صنعتی خلخال تصویب شد

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، احداث پایگاه مقاومت کارگری سپاه ناحیه خلخال در شهرک صنعتی این شهر به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۵۸۲۶۹۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردییل، فرشید بختیارزاده در حاشیه آئین کلنگ زنی کارخانه روکش لاستیک کامیون در شهرک صنعتی که با حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، احداث پایگاه مقاومت کارگری سپاه ناحیه خلخال در شهرک صنعتی این شهر به تصویب رسید و مقرر شد در شهرک صنعتی با مساحت 200 متر و با اهداء مبلغ 100 میلیون ریال توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال با همکاری مدیریت شهرک صنعتی این شهراحداث شود.

وی تصریح کرد: آگاه سازی و بصیرت افزایی اندیشه و منویات حکیمانه و بلند پایه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در محیط کسب و کار و واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی با هماهنگی و استقرار پایگاه بسیج کارگری در این شهر به بهره برداری می رسد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه اردبیل افزود: با پیوستن مجموعه عظیم شهرک صنعتی خلخال به مجموعه پایگاههای بسیج شهرستان که دارای ساختمان مجزا است، شاهد بالندگی و رشد چشمگیر حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان خواهیم بود و در این مجموعه سعی داریم با ساماندهی کارگران بخش های فعال واحدهای تولیدی در اقتصاد مقاومتی گام موثر برداریم.

بختیارزاده بیان داشت: دستاوردهای کارگران در بخش اقتصاد مقاومتی چشمگیر بوده و با استفاده از بکارگیری پتانسیل بسیج در حوزه اقتصاد می توانیم به چشم انداز ترسیمی مقام معظم رهبری برسیم و به درستی که کارگران و کارفرمایان از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه اردبیل ادامه داد: اقتدار در همه عرصه ها توسط بسیجیان کشورمان به نمایش گذاشته شده است و همواره قشر کارگر با کار و تلاش خود به جهت رونق اقتصادی همانند دوران دفاع مقدس نقش آفرینی و حماسه سازی می کند و تولید و اقتصاد دو مولفه قدرت نمایی بسیجیان کارگر در عرصه اقتصاد مقاومتی بوده و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

بختیارزاده تصریح کرد: صنعتگران و کارگران زحمتکش در عرصه تولید و اقتصاد کمر دشمن را شکستند و با قدرت عمل و تفکر خود ثابت کردند که ملت ایران با استقامت و پایداری همانند 8 سال دفاع مقدس در صحنه کار و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در خدمت نظام و ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به بی اهمیت دانستن تحریم ها در چند سال اخیر یادآور شد: دشمن قدرت فکری و توان کارگران و صنعتگران و بسیجیان کشورمان را در عرصه های مختلف نادیده گرفته بود که با ارائه راهکارهای صنعتی و اقتصادی توانستند در برابر تحریم های دشمن به تولید و کسب و کار رونق داده و برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار