خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف غرب کشور:
سردار عظیمی از قصرشیرین به عنوان یکی از نمادهای مظلومیت در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی مردم این شهرستان مرزی در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل و در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی تا ابد زنده و جاوید است.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، سردار محمدنظر عظیمی در جمع بسیجیان قصرشیرین در رزمایش الی بیت المقدس افزود: مرزنشینان این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایستادگی دشمن بعثی را به خاک ذلت کشاندند و حماسه ای جاوید خلق کردند.
وی اظهار کرد: تقارن برگزاری این رزمایش با ماه محرم و ایام سوگواری و عزای امام حسین (ع) تداعی کننده نبرد بین حق و باطل در مقاطع مختلف تاریخ است.
وی اظهارداشت: در حادثه عظیم کربلا امام معصوم (ع) و یاران باوفایش برای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در اوج مظلومیت با اقتدار در برابر دشمنان ایستادند و به فیض شهادت نایل آمدند.
فرمانده قرارگاه سپاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور اضافه کرد: بعد از گذشت واقعه عظیم عاشورا در عصر حاضر نیز پیروان این راه نورانی با اقتدا به امام حسین (ع) با ایستادگی در برابر دشمنان حماسه ای خلق کردند که تا ابد ماندگار است.
سردار سرتیپ دوم عظیمی بیان کرد: مردم شهرستان مرزی قصرشیرین با گرایش های مختلف مذهبی در هشت سال جنگ تحمیلی یکی از اسناد افتخار مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بعثی بودند.
وی گفت: اگر ملتی بخواهد به عزت برسد و از حیثیت خود دفاع کند راهی جز پیروی از مکتب امام حسین (ع) را ندارد.
وی افزود: جهان کفر به رهبری آمریکا برای تامین منافع نامشروعشان در پوشش دفاع از آزادی و دموکراسی دست به هر جنایتی می زند و تکفیری ها که بطور رسمی از حمایت مالی و تسلیحاتی غرب برخوردارند جنایتکار ترین انسانها در طول تاریخ هستند.
فرمانده بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: رزمایش الی بیت المقدس به مدت در روزهای 25 و 26 مهر ماه جاری در قصرشیرین در حال برگزاری است.
سرهنگ پاسدار علی احمد پور افزود: امروز و در مرحله نهایی این رزمایش با حضور نیروهای بسیجی شرکت کننده، مسئولان و فرماندهان سپاه عملیات تاخیر، پدافند، دورادور، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات، دفاع از مراکز حساس، تاخت و ضد هلی بردن و دیگر برنامه های فرهنگی در منطقه عمومی قصرشیرین اجرا شد.
ارسال نظرات