خبرهای داغ:
ازشبکه‌های سراسری و استانی:

پخش زنده همایش احلی من العسل در جوار امامزاده حسین(ع) قزوین

همایش اهلی من العسل در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از شبکه های سراسری و استانی پخش می گردد.
کد خبر: ۸۵۸۲۷۲۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین همایش احلی من العسل در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین از شبکه های سراسری و استانی پخش می گردد.

 علی محمدپور مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن بیان این مطلب افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز قزوین مراسم جهانی همایش احلی من العسل در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین به صورت کامل و زنده از شبکه استانی و همچنین گزیده از شبکه های سراسری معارف و شما پخش می گردد .

 وی همچنین از پوشش خبری و تصویری این مراسم توسط عکاسان خبر داد و گفت: ده‌ها خبرنگار و عکاس استان به منظور پوشش مطلوب همایش احلی من العسل در جوار مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان حاضر و اقدام به عکاسی نمودند.

وی در خاتمه همچنین از ساخت مستند بصیر خبر داد و اظهار داشت : به منظور ارائه گزارشی از فعالیت انجام پذیرفته در ماه محرم توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مستندی در حال تهیه می باشد که بعداز تولید در صورت امکان از شبکه استانی پخش می گردد.

 شایان ذکر است همایش اهلی من العسل در جوار مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین روز سه شنبه  28 مهر ماه راس ساعت 9 صبح آغاز می گردد

1003/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها