خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور بیرجند:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور بیرجند گفت: دشمن قصد دارد در مراكز مهم تصمیم گیرنده نفوذ و ورود پیدا کنند؛ بنابراین دولت و مجلس و مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور باید در این زمینه هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۰۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محسن اکبرپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نباید برجام بهانه یا وسیله ای برای نفوذ دشمنان در کشور و رسیدن آنان به خواسته ها و اهداف شوم شان علیه ایران اسلامی شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند که مذاکره با آمریکا ممنوع است جز مساله هسته ای.


وی افزود: مقام معظم رهبري مي‌گويند مهمتر از برجام مسئله پسابرجام است و اينكه ما نبايد دچار دودستگي شويم و اگر كشور را دو دسته كنند راه براي نفوذ آنها باز خواهد شد و بعضی ها در این صدد هستند که بوسیله برجام در دوران پسابرجام رابطه با غرب را مباح کنند و عادی کنند و در حال حاضر مذاکره با آمریکا یعنی نفوذ و به منزله ورود آنهاست.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به اینکه آنها قصد دارند در مراكز مهم تصمیم گیرنده نفوذ و ورود پیدا کنند، تصریح کرد: يكي از این مراکز مهم مجلس است، آنها سعي مي‌كنند تا جايي كه مي‌توانند بدون آنکه ما متوجه شویم عوامل خودشان را به مجلس بفرستند و در دولت زير مجموعه‌ها تصميم ساز هستند و آنها چيزهايي را آماده می کنند و براي تصميم به دولت مي‌دهند كه دشمن می خواهد در آنجا هم نفوذ كنند و در تصميم‌سازی نفوذ داشته باشند؛ بنابراین دولت و مجلس و مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور باید در این زمینه هوشیار باشند.


اکبرپور افزود: آمریکایی ها برای نفوذ طراحی جدی کرده اند و نگرانی ما از این است که مبادا در داخل کشور و مراکز اصلی نفوذ پیدا کنند و آمریکایی ها برای این کار دندان تیز کرده اند و انگیزه کافی دارند.


وی خاطرنشان کرد: آنها مي‌خواهند درباره فرهنگ، فرهنگ غربي را حاكم كنند و اين فرهنگ اسلامي را از ما بگيرند و انقلاب ما را از درون تهی کنند و بعضی ها در کشور قصد طبیعی کردن رابطه با آمریکا را دارند و بعضی ها در درون کشور هم متاسفانه در پازل دشمن و غرب قرار گرفته اند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند گفت: دولتمردان هم باید دندان های تیز شده آمریکا را که رهبر انقلاب بارها تذکر داده اند را ببینند، آمریکا همان آمریکای آدمکش و جانی جهان است که برای اهداف پلید و شوم خود در لباس میش مخفی شده است و نباید مسئولان کشوری ما از این مهم غفلت کنند.


اکبرپور در پایان با بیان اینکه به حمدالله و باعنایت امام زمان عجل الله و رهبری هوشمندانه و باصلابت حیدری امام خامنه ای ان‌شاءالله اين آرزوها را به گور خواهند برد، گفت: ما ان شاءالله بعنوان قشر دانشجو بتوانیم بعنوان سربازان انقلاب وظیفه بصیرت افزایی خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات
پر بیننده ها