خبرهای داغ:
دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور در سفر به خراسان جنوبی از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی این استان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۴۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمید رضا طیبی، صبح امروز (27 مهرماه) در بازدید از این مرکز با تاکید بر نقش دانشگاه علمی کاربردی در حوزه آموزش عالی، گفت: با توجه به افزایش موسسات آموزش عالی در سطح کشور این موسسات می‌توانند سنگینی بار آموزش عالی کشور را کم کنند.

وی ادامه داد: با این حال موسسات غیردولتی در استان‌ها و شهرستان‌ها باید متناسب با جمعیت و نیاز بازار کار هر استان راه‌اندازی شود.

علیرضا معصومی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند نیز با اشاره به اینکه25عنوان رشته فعال در این مرکز برای علاقمندان به حرفه­‌های مختلف وجود دارد، اظهار کرد:مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند برای نیمسال نخست سال تحصیلی مجوز اجرای 10 کد رشته کارشناسی و هشت کد رشته کاردانی را اخذ کرده که چهار کد رشته جدید است.

وی ادامه داد: رشته‌های کاردانی طراحی لباس، کاردانی فنی سیستم‌های کامپیوتری، کاردانی حسابداری واحدهای صنفی و کارشناسی مترجمی خبر انگلیسی از جمله رشته‌های جدید این مرکز است.

معصومی خاطر نشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند به لحاظ رتبه و برند آموزشی از مراکز قدیمی و برجسته استان به حساب می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها