به همت سپاه ناحیه طارم:

برگزاری همایش بزرگ نهضت "مازنده ایم "

همایش بزرگ نهضت "مازنده ایم " در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۴۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم در نشست بزرگ نهضت "مازنده ایم "، درجمع دختران دانش آموز بسیجی شهرستان طارم با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه گفت: اگر ریشه اعتقادی ما ضعیف باشد حجاب نداریم باید تلاش کنیم ریشه اعتقادی را قویتر کنیم.

حجت الا سلام مهدی مرادخانی افزود: اگر در جامعه ای جای ارزشها با ضد ارزشها عوض شود باید منتظر عذاب الهی بود.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که فرموده اند، اگر رفتار زشت و نامشروع در میان مردمان یک جامعه رواج یابد در حالیکه مردم انجام دهندگان این عمل زشت را سرزنش نکنند خداوند بلا ها را برای مردمان آن جامعه نازل می کند.

مرادخانی در ادامه گفت: سکوت در مقابل فحشا عامل اصلی ایجاد کننده مشکلات برای مردمان جامعه امروزی است که همین سکوت در مقابل فحشا نوعی جنگ در مقابل خداونداست بنابراین در این شرایط نباید منتظر قبولی دعاها بوده چون در جنگ با خداوند کسی هرگز غالب نخواهد شد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه خلقت انسان یک معجزه بزرگی است تصریح کرد: انسان در وزن و هیکل شبیه حیوانات است و مانند حیوانات به آب و غذا نیازدارد ولی تفاوت عمده ای که انسان را با حیوان متمایز می کند نعمت عقل است که خداوند به انسان عطا کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار