جلسه توجیهی کارشناسان سنجش سواد آموزی صبح امروز در سالن کنفرانس آموزش برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۲۸۸۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه توجیهی کارشناسان سنجش سواد آموزی صبح امروز با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ، روسای ادارات سواد آموزی و سنجش تحصیلی و کارشناسان ذیربط ادارات نواحی ، شهرستانها و مناطق تابعه در سالن کنفرانس آموزش برگزار شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسلیت و تعزیت رثای سرور و سالار شهیدان به بیان دیدگاههای خود در زمینه بسط سواد آموزی گفت: سواد آموزی بی سوادان و بالاخص اولیای بیسواد جزء سیاست های وزارت آموزش و پرورش بوده و لازم است که به عنوان یکی از و ظایف محوری مدیران محترم مدارس تلقی شود و در این زمینه مکانیسم هایی طراحی و به اجرا گذاشته شده که « دفتر ثبت فعالیت های سواد آموزی » از آن جمله است.

هادی احمدنیا افزود: به تاسی از منش امیر مومنان، عملکردهای بالا مورد تشویق و عملکردهای ضعیف مورد بازخواست قرار گیرد تا این حوزه به رخوت و سستی دچار نشود.

وی خاطر نشان کرد: اهتمام جدی، نظام مند و هدفمند مدیران ادارات آموزش و پرورش می تواند به بهبود کار کمک کند که در این راستا ادارات تابعه معاون سواد آموزی جهت بازرسی های مداوم از ادارات، برنامه عملیاتی تهیه کرده اند که نظارت بر فرآیندهای کار بیش از پیش مورد تاکید خواهد بود.

همچنین مصطفی محمدپور رئیس اداره سنجش تحصیلی معاونت سواد آموزی به بیان جدیدترین تغییرات صورت گرفته در سامانه سواد آموزی پرداخت و کارشناسان ضمن بیان نقطه نظرات خود به تمرین عملی این تغییرات و رفع اشکالات احتمالی پرداختند.

ارسال نظرات