خبرهای داغ:
معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام خمینی (ره):
معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام خمینی (ره) در راستای اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه امروزی، گفت: در حال حاضر باید در زمینه توسعه اقتصاد مقاومتی در مساجد و به ویژه در منازل برنامه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۸۵۸۲۹۰۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی، روح الله بیات شامگاه سه شنبه در برنامه‌ی هفته دفاع مقدس که در مسجد المهدی قزوین با همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سید‌الشهدا برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در جامعه امروزی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که باید در زمینه توسعه آن در مساجد و منازل نگاه ویژه‌ای داشت.

معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام خمینی (ره) در رابطه با حیله دشمنان انقلاب در جامعه امروزی، تصریح کرد: دشمنان انقلاب که در جنگ با عراق  متوجه شدند تا در مبارزه نظامی با کشور ایران هیچ گونه سودی نخواهند برد در حال حاضر شیوه برنامه‌ریزی خود را در رابطه با کشور ایران تغییر داده است.

بیات خاطرنشان کرد: کشور ایران نیز در برابر دشمنان انقلاب راهبردی جدید در پیش گرفته و با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که از طرف دشمنان در راستای تضعیف کشور به وجود آمده مقابله می‌کند.

معاون امور بین‌الملل دانشگاه امام خمینی (ره) در رابطه با کارآفرینی در کشور، اظهار کرد: امروزه باید افکار به سمت و سوی کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای جوانان سوق داده شود و این امر در میان مردم جامعه نهادینه گردد.

وی افزود: دولت در قبال ارتقای کارآفرینی در کشور وظیفه دارد تا تسهیلات را با کمترین بهره در اختیار کار آفرینان قرار دهد تا بتوان  از این طریق علاوه بر رفع معضل بیکاری در جامعه گام‌های مؤثری نیز در راستای  توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور برداشت.

بیات ابراز کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی در کشور تنها مسئله اقتصادی و مالی ملاک نبوده بلکه تفکر کارآفرینان نیز در راستای طرح و ارائه ایده‌های جدیدی برای ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها