خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین:
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: استفاده از ظرفيت همياران محرم در ارتقاء امنيت را از برنامه‌هاي نیروی انتظامی در اين ايام می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۸۲۹۴۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ امینی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قزوین  استفاده از ظرفيت همياران محرم در ارتقاء امنيت را از برنامه‌هاي نیروی انتظامی در اين ايام دانست و گفت: همياران محرم، پل ارتباطي پليس با عزاداران حسيني خواهند بود.

سرهنگ امینی ضمن تاكيد بر تعامل همیاران محرم  با ماموران انتظامي از آنان خواست تا هرگونه موارد مشكوك را به پلیس گزارش كنند.

وی از مسئولان هیئات مذهبی خواست تا در مراسم های عزاداری و حرکت دستجات عزاداری توجه ویژه ای به کودکان داشته باشند و با سعه صدر و آرامش این حرکات عزاداری را مدیریت کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان قزوین:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: وظیفه مدیران هیات های مذهبی، ساماندهی و جهت دهی به حرکت های خودجوش مردمی است، با مدیریت مناسب می توان شاهد برگزاری مراسم  پرشور و شعور حسینی در سطح شهر باشیم.

حجت الاسلام علی نعمت الهی افزود: محرم امسال به دلیل حادثه منا حساس تر است، شاید دشمن بخواهد ضربه بزند، لذا دستگاه های اجرایی باید با مدیریت صحیح از وقوع هر حادثه ای پیشگیری کنند در این میان هیئات مذهبی نیز نقش بسزایی دارند.

 وی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان خود به میدان آمده تا با تبلیغات سوء خود، جوانان ونوجوانان را به انحراف بکشاند، لذا با فرهنگ سازی مناسب باید در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام گام های اساسی برداشته شود.

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها