خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با خانواده اولین شهید رسانه استان فارس:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: شهدای رسانه از جمله شهدایی هستند که کمتر به معرفی ایشان به جامعه توجه شده است، لازم است در زمینه معرفی شهدای اقشار، تلاش بیشتری صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۰۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت الاسلام حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس به همراه سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با مادر شهید مصطفایی دیدار نمودند؛ شهید عبدالرسول مصطفایی اولین شهید رسانه استان فارس می باشد که در سال 1359 به فیض شهادت نائل آمده است.

حجت الاسلام حاجی زاده در ابتدای این دیدار ضمن تکریم مقام مادر شهید مصطفایی و پرس و جو از احوال جسمی ایشان گفت: اَجر مادران شهدای دفاع مقدس کمتز از فرزندانشان نیست و از عزت در دنیا و آخرت برخوردار خواهند بود، مادران شهدا با الگو قرار دادن حضرت زینب (سلام الله علیها) نقشی مثال زدنی در دوران دفاع مقدس و  پس از آن داشته اند.

 وی به نقش تاثیرگذار والدین شهدا در تربیت دینی ایشان اشاره نمود و افزود: تربیت دینی برگرفته از آموزه های عاشورا ریشه و اساس حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، ایثارگران و شهدا در دوران دفاع مقدس بوده است، این حماسه آفرینی ها همه الگوهای برتر رفتاری برای نسل جوان و اقشار مختلف هستند، شهدای اصحاب رسانه نیز الگوهای برتر برای قشر خبرنگار و رسانه هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه «رسانه» عرصه مُدرن و تاثیرگذار جنگ نرم در دوران حاضر است، گفت: جوانان مومن و فرزندان انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدایی آغاز انقلاب اسلامی با حضور در این عرصه در مقابل هجمه فرهنگی - رسانه ای استکبار جهانی ایستادگی و انجام وظیفه نموده اند که نمونه های بارز آن تقدیم شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه نظیر شهید عبدالرسول مصطفایی در دوران دفاع مقدس است.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: وظیفه مهم اصحاب رسانه مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی و ترویج و معرفی ارزش های انقلاب اسلامی در سراسر جهان است، در جنگ نرم رسانه ای این وظیفه ای بسیار سنگین است که امثال شهید مصطفایی در برهه ای که جنگ سخت نیز در جریان بود به خوبی از پس آن برآمدند، امروز نیز حضور نیروهای مومن و انقلابی در میان اصحاب رسانه، شکست های پی در پی نقشه های استکبار جهانی در جنگ نرم فرهنگی - رسانه ای را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به این موضوع که بخش اعظم خبرگزاری هاى دنيا در دست و تحت مدیریت صهيونيست ها و سرمايه‏ داران عمده است، گفت: با گسترش شبکه های اطلاع رسانی بخصوص در فضای مجازی، امروز نقش رسانه های داخلی و برون مرزی ایران در موضوع معرفی ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) به ملت های جهان بسیار مهم است، در حقیقت خبرنگاران در خط مقدم مقابله با توطئه های فرهنگی و رسانه ای استکبار جهانی و صهیونیست ها قرار دارند.

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان صحبت هایش به اهمیت معرفی شهدا در دوران حاضر اشاره نمود و افزود: شهدای رسانه از جمله شهدایی هستند که کمتر به معرفی ایشان به جامعه توجه شده است، لازم است در زمینه معرفی شهدای اقشار، تلاش بیشتری صورت بگیرد.

در بخش دیگری از این دیدار، مادر شهید مصطفایی به ذکر خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخت.

در انتهای این دیدار با اهدای لوح تقدیر از مقام بلند این مادر شهید تجلیل بعمل آورده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها