خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان خبر داد؛

کسب رتبه نخست دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان در جشنواره قرآن و عترت

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: دانشجویان و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان پنج مقام برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۴۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد برزعلی صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: سه دانشجو و دو استاد دانشگاه علمی‎کاربردی استان گلستان در بخش‎های شفاهی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور حائز مقام شدند.

برزعلی خاطرنشان کرد: دانشجویان و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان پنج مقام برتر جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گلستان افزود: در بخش های مذکور، 762 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود و پس از داوری‌های به عمل آمده 40 اثر امتیازات منطبق با آئیننامه جشنواره را کسب کردند و شایسته تقدیر شناسایی شدند.

برزعلی یادآور شد: با توجه به شاخصهای ارزیابی دبیرخانه جشنواره دانشگاه علمی‎کاربردی گلستان رتبه نخست قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: رتبه نخست بخش تلخیص کتاب در قسمت دانشجویان حبیب الله علیزاده، رتبه دوم طراحی پوستر بخش هنری حلیمه مرعشی و رتبه سوم حفظ کل قرآن کریم را حامد روشنی در این جشنواره کسب کردند.

این مسئول بیان داشت: در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی و در بخش مدرسان رتبه دوم حفظ پنج جزء به شاه محمد امیری و رتبه سوم مقاله پژوهشی به داوود غیجی تعلق گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها