در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز و کاهش حوادث رانندگی در این حوزه و نیز مشکلات ترافیکی یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر نیر سه راهی نیر به قره شیران و کورائیم بود که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال این نقطه اصلاح شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۵۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار شهرستان نیر در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نیر از نصب دو دوربین کنترل ترافیک در داخل شهر نیر خبر داد و گفت: با توجه به تاثیر نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در کاهش مشکلات در این حوزه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، دو دوربین دیگر نیز تا پایان امسال با اعتبار 400 میلیون ریال در شهر نیر نصب می‌شود.

صمدی با اشاره به نقاط حادثه‌خیز داخل شهر نیر بیان کرد:‌ باید تلاش و جدیت مسئولان مربوطه در این حوزه بر این باشد تا این نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک شناسایی و حذف شوند تا بتوانیم شاهد کاهش حوادث و تصادفات رانندگی در داخل شهر باشیم.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز و کاهش حوادث رانندگی در این حوزه و نیز مشکلات ترافیکی یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر نیر سه راهی نیر به قره شیران و کورائیم بود که با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال این نقطه اصلاح شد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگسازی در کاهش مشکلات و معضلات حوزه ترافیک شهرستان نیر افزود: برای کاستن از بار ترافیک در شهرستان نیر و مشکلات و نارضایتی‌ها در این حوزه باید نهادهای فرهنگی و متولی این امر در راستای فرهنگسازی برای کاهش ترافیک در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده واقدامات لازم را انجام دهند.

صمدی اظهار داشت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز 15 کیلومتر از بزرگراه نیر به اردبیل گاردریل نصب می‌شود.

ارسال نظرات