خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسمی گفت :اگر کسی با نائب امام زمان دست ندهد مجبور است با پای اوباما و روسای جمهور انگلیس و فرانسه بیعت کند.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۷۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام نجفعلی قاسمی صبح امروز در جمع عزادارن حسینی هیئت رزمندگان اسلام شهر گرگان در امام زاده عبدالله گرگان اظهار کرد :برای شناخت وظیفه انسان باید ولی شناس باشد و نسبت به ولی خدا معرفت پیدا کند زیرا قبول ولی خدا نور است.
وی درادامه افزود : وقتی نور باشد سردرگمی وجود نخواهد داشت در حالی که ولایت شیطان سراسر تاریکی است.
حجت الاسلام قاسمی همچنین اذعان کرد : ولایت فقیه ولایتی الهی است که اگر کسی دستش را در دست ولی خدا قرار دهد به نور می رسد و اگراگر کسی با نائب امام زمان دست ندهد مجبور است با پای اوباما و روسای جمهور انگلیس و فرانسه بیعت کند.
امام جمعه فاضل آباد همچنین با اشاره به اینکه اگر ضعف معرفت رخ بدهد انسان در مقابل امام خواهد ایستاد گفت:عمر سعد ها و امثال او که در کربلا حاضر شدند روزی در کنار امام حسین(ع) بودند اما عدم شناخت و معرفت به امام باعث شد که در مقابل او بایستند.
قاسمی همچنین در پایان خاطر نشان کرد : اگر ولی شناسی نباشد انسان گمراه می شود وبرای اینکه به موقع به وظیفه عمل کنیم باید تسلیم امر ولی خدا باشیم یعنی اطاعت به همراه سکون و آرامش و نه تنها در زبان بلکه باید در عمل تسلیم امر ولی خدابود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها