دبیر جمعیت فرزندان روح الله گفت: برای چهارمین سال پیاپی فعالان فرهنگی، خادمین شهدا و دانشجویان استان مرکزی به اردو راهیان نور ویژه ماه محرم اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۳۱۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید احمدی دبیر جمعیت فرزندان روح الله در گفتگو با اراک امروز گفت: در مناسبت‌های مختلف مانند عاشورا و تاسوعا، گروه‌های مردمی در قالب كاروان‌های زيارتی يا به‌صورت خانوادگی در مناطق مختلف عملياتی جنوب کشور حضور می‌يابند.

احمدی اظهار کرد: منطقه عملياتی «فكه»، نيز در روز عاشورا شاهد حضور گسترده كاروان‌های راهيان نور است. فكه به قتل‌گاه معروف است زيرا هنگامی كه رزمندگان بیــــن دو تپه پناه گرفته بودنـــد، محاصره شــــدند و پس از سه روز مقاومت، در حالی كه به‌شدت تشنه بودند قتل‌عام شدند.

 وی افزود: امسال همزمان با شانزدهمین مراسم ظهر عاشورا در قتگاه فکه، چهارمین اعزام خادمین، دانشجویان و فعالان فرهنگی استان مرکزی به منظور شرکت در این مراسم انجام می شوداحمدی در تشریح برنامه های کاروان اعزامی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ دستگاه اتوبوس پنجشنبه ۳۰ مهر از اراک حرکت می کنند و حضور در پادگان دوکوهه و حسینیه تخریب از برنامه های روز اول است.

 وی ادامه داد: روز دوم برپایی مراسم عزاداری تاسوعای حسینی را در یادمان های طلائیه و شلمچه در نظر گرفته شده است و شرکت در مراسم ظهر عاشورا در قتلگاه شهدای فکه و شام غریبان در معراج الشهدای شهید محمودوند اهواز از دیگر برنامه هاست.

 علاقمندان برای ثبت نام می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان مراجعه

کنند.


ارسال نظرات