ساختمان نیمه کاره دولت در گیوی؛ از شعار تا عمل!

ساختمان دولت در گیوی که ادارات شهرستان کوثر را در خود جای خواهد داد بیش از 2 سال است که نیمه کاره مانده است.
کد خبر: ۸۵۸۳۲۸۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، ساختمان دولت که به گفته مسئولین وقت استانی و شهرستانی هدف از عملیاتی ساختن این پروژه مستقر کردن برخی از ادرات شهرستان کوثر بود؛ بیش از 2 سال است هنوز در مرحله سفت کاری و اسکلت های جوش خرده است.

این پروژه که متولی و ناظر آن راه و شهرسازی شهرستان کوثر است، در زمان استاندار وقت (اکبر نیکزاد) آغاز شد و قرار بر این بود که در چند ماه آینده (سال 92) پیمانکار مربوطه نسبت به تکمیل این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

با وجود اینکه نیکزاد هر دو هفته یکبار از این پروژه بازدید می کرد ولی عملیات اجرایی آن به کندی در حال ساخت بود که در ادامه با روی کار آمدن دولت روحانی عملیات اجرایی این پروژه متوقف شد.

از اینکه چرا عملیات اجرایی این ساختمان دولتی متوقف شده است اخبار موثقی در دست نبوده و علت آن را از مسئولین ذیربط جویا خواهیم شد.

در ادامه استاندار دولت تدبیر و امید، مجید خدا بخش که چند ماهی بود انتصاب شده بود از این پروژه بازدید کرد ولی ثمری در پی نداشت.

ولی نکته مهمی که قابل تامل است، هزینه میلیونی از بیت المال به این پروژه است که متاسفانه نیمه کاره بوده و فقط چند نفر با عنوان شغلی نگهبان از وسایل مربوط به این پروژه نگهبانی می دهند.

تنها وجه تفاوتی که می توان در این پروه از مسئولین دولتی اعم از دولت دهم و یازدهم مطرح کرد این است که مسئولین وقت دولت دهم به دنبال تکمیل هر چه سریعتر آین پروژه بودند و مسئولین دولت یازدهم چندان رغبتی نسبت به تکمیل این پروژه ندارند؛ حال مسائل و مشکلات مربوط به چگونگی ساخت این پروژه یا مناسب نبودن مکان پروژه و یا همچنین عدم وجود اعتبارات عمرانی استانی و شهرستانی به این پروژه و حتی بد قولیمسئولین دولت دهماز جمله عواملی است که می توان بر روی آن بحث کرد.

اما انتظاری که از مسئولین ذیربط استانی و شهرستانی میرود این است که در تعیین و تکلیف ساخت و یا توقف این پروژه اقدامات شایسته ای انجام دهند تا حد اقل از بیت المال صرفه جویی شود.

ساختمان دولت شهر گیوی در ورودی این شهر (از سمت اردبیل - گیوی) واقع در میدان سلام قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار