مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در تیپ 44 قمربنی هاشم(ع)

مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهید گمنام در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با حضور رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۳۰
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ششمین روز از ماه محرم، مراسم هفتمین روز خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم معنوی، که با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با ذکر روضه و نوحه به مقام والای شهدای کربلای معلی، شهیدان ایران اسلامی و شهدای گمنام ادای احترام کردند.

گفتنی است: همزمان با اختتامیه کنگره سرداران و 2436شهید استان چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه 22مهرماه 94؛ پادگان امام خمینی(ره) تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام مزین و متبرک به پیکر مطهر شهید گمنام 22ساله(عملیات کربلای 4، منطقه ام الرصاص) شد که سرتاسر این یگان را مملو از عطر و بوی شهید کرد و فضایی معنویی در این مکان بوجود آورد که همرزمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام همه روزه با این شهید عزیز تجدید پیمان می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار