خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون شهرسازی استان قزوین:

پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) برای شهر درآمد تولید می کند

رئیس کمیسیون شهرسازی استان قزوین با مهم برشمردن پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع)گفت: این پروژه در حوزه گردشگری و تولید درآمد برای مردم شهرمان نیز بسیار مهم است که اگر به اتمام برسد نتایج مناسب آن برای کل شهر به بار می نشیند.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۴۴
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزایر بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی شورای شهر استان حسین غیاثوند رئیس کمیسیون شهرسازی در جلسه شورای شهر نیز با تأکید بر اینکه علاوه بر پروژه های بزرگ مقیاس، پروژه های کوچک تر نیز در قرارداد قابلیت لحاظ دارد، گفت: فرصت به وجود آمده و اعتباری که اختصاص می یابد به کل شهر تعلق دارد و با تأکید بر توسعه متوازن قزوین باید مورد استفاده قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: در رابطه با برخی پروژه های انتخابی که ممکن است عام المنفعه باشند و به تمامی شهر خدمت رسانی کنند، حرفی نیست ولی توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و توجه به نواحی محروم نیز باید مورد هدف قرار بگیرد.

این عضو شورا با مهم برشمردن پروژه ساماندهی امامزاده حسین (ع) خاطر نشان کرد: این پروژه در حوزه گردشگری و تولید درآمد برای مردم شهرمان نیز بسیار مهم است که اگر به اتمام برسد نتایج مناسب آن برای کل شهر به بار می نشیند.

وی پروژه هادی آباد را نیزاز مهمترین پروژه های نواحی جنوبی شهر دانست و افزود: توجه مسئولان و متولیان امر به اتمام پروژه هادی آباد از اولویتهاست، چراکه مردم مشاهده می کنند که در نواحی محروم کارهای مهمی برای رفاه آنها انجام می شود و از سوی دیگر افتتاح بارانداز و توجه به زمین های بالای اتوبان نیز بسیار مهم خواهد بود.

غیاثوند با اشاره به نا تمام ماندن پروژه های مسکونی شهرداری، افزود: تغییر کاربری این پروژه های مسکونی به هتل، تالار و یا مهمانسرا بسیار مهم است و می تواند اعتبار و هزینه ای که تاکنون اختصاص پیدا کرده را حفظ کند.

این عضو شورا با تأکید بر توجه به ایجاد زیر ساخت های ترافیکی و تحقق پروژه های کیفی در این بخش بر اتمام کامل تقاطع امام علی (ع) و ایمن سازی مسیر دسترسی به ناحیه دانش و ناصرآباد تأکید کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی در پایان از نبود سند چشم انداز در شهرداری برای تعیین اولویتهای شهر و پروژه ها و برنامه هایی که در اولین فرصت، میان مدت و دراز مدت باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد انتقاد کرد و گفت: وجود چنین سندی ضروری است تا سلیقه ای عمل نشود و ضمن ارزیابی دقیق از اولویتهای شهر، به سمت توسعه پایدار پیش برویم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار