عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بسیج:

عدم انسجام در اقتصاد، پادزهر دشمنان را تحریک نمود

وام 25 میلیون تومانی خودرو اقتصاد کشور را از تورم خارج نمی سازد، این قبیل امورات سطحی نگر در عرصه اقتصاد کشور موثر نمی باشد.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

عباس فلاحی باباجان عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: گاه منفعت های باندی اقتصاد کشور را دچار آسیب می سازد، وام 25 میلیون تومانی خودرو اقتصاد کشور را از تورم خارج نمی سازد، افزایش تولید، ایجاد اشتغال کاهنده تورم خواهد بود و این قبیل امورات سطحی نگر در عرصه اقتصاد کشور موثر نمی باشد.

وی گفت: در طی مذاکرات برای مان این باور ایجاد شد که عدم  داشتن برنامه های منسجم اقتصادی، مسبب ترواشات پادزهری آمریکا و اروپاییان علیه اقتصاد ایران شد؛در دیدار با آقای طیب نیا و سایر وزرای اقتصادی این تذکرات را خدمت شان انتقال داده ایم.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در شعارها تصویر  پررنگی دارد در عمل واقعیت جز اهمال کاری نیست، در برابر عده ای که اقتصاد مقاومتی را نقد کرده و تصویر کم خواری و ریاضت کشی در اذهان عمومی معرفی می کنند تاکید می کنم که این اقتصاد ، اقتصاد عقل است و اقتصادی است که می تواند کشور را در مره کشورهای توسعه یافته قرار دهد.
ارسال نظرات