میرمحمدی در گفتگو با بسیج :

توجه به ظرفیت " اقتصاد مقاومتی" راه حل شکوفایی اقتصادی

باید دولت در راستای وظایف و مسئولیتهای محوله اش، کار را به گونه ای سامان بخشد که مشکلات اقتصادی حل و چرخه تولید و داد و ستد در کشور دگرگون شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۳۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

سیدمحمدحسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت : انتظار مردم بر این است که دولت نسبت به راهگشایی در مسائل اقتصادی بیشتر تمرکز کند و با تصمیماتی که می گیرد شاهد رونق و شکوفایی در عرصه اقتصادی باشیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در ادامه اظهار داشت : باید دولت در راستای وظایف و مسئولیتهای محوله اش، کار را به گونه ای سامان بخشد که مشکلات اقتصادی حل و چرخه تولید و داد و ستد در کشور دگرگون شود.  

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد : علی رغم اینکه تحریم های موجود که بر کشورمان تحمیل شد در بخش های مختلف اثر گذار بود، اما باید توجه داشت که می توانیم از ظرفیت های درونی کشور استفاده کنیم.

میرمحمدی اضافه کرد : توجه به ظرفیتهای درونی کشور و استفاده از آن می تواند کمک کند با فرض بدبینانه عدم لغو تحریمها،  راه حلی برای مشکلات پیدا کنیم و توجه به ظرفیت " اقتصاد مقاومتی" می تواند راه حل پیش روی ما باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه یادآور شد : باید انتظار داشته باشیم که دولت اقدامات عملی محکمی در این زمینه به کارگیرد .
ارسال نظرات