خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بدون شک در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ لذتی بهتر و بالاتر از خدمت به مردم نیست و این لذت را نمی توان با چیزی دیگر مقایسه و یا معاوضه کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۵۶۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاح 93 پروژه محرومیت زدایی استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: مردم ستون های محکم و استوار نظام جمهوری اسلامی هستند و مجموعه سپاه پاسداران خود را مکلف می داند به آن ها خدمت کند.
وی افزود: یکی از زیباترین کارهایی که نهادها و سازمان های مختلف می توانند انجام دهند خدمت کردن به مردم و رفع مشکلات آن هاست که خوشبختانه سپاه پاسداران به عنوان یکی از اصیل ترین و مردمی ترین نیروهای انقلاب در این راه توفیقات خوبی داشته است.
سردار ریحانی یادآور شد: ارائه خدمات مختلف به مردم و تلاش برای کاهش یا رفع مشکلات آن ها که در دوران انقلاب اسلامی بهترین مدافع برای دستاوردهای نظام و انقلاب بوده اند جزو وظایف مسوولین است که خوشبختانه در کشور به آن توجه می شود.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه امروز با ورود به عرصه های مختلف خدمت از جمله عمرانی و فرهنگی نقش بسیار خوبی در کاهش فقر و برخورداری بیشتر مردم از خدمات مختلف داشته است.
وی گفت: ساخت مسجد، خانه عالم، خانه بهداشت، پل، غسالخانه و بسیاری موارد دیگر از جمله اقداماتی بوده است که جهادگران بسیجی ما نسبت به آن ها اهتمام ورزیده و خدمات شایانی را ارائه کرده اند.
سردار ریحانی در پایان و با اشاره به اینکه استان کرمانشاه هشت سال درگیر جنگ بوده است، خدمات ارائه شده به مردم این دیار برای دست یابی به توسعه پایدار را ناکافی خواند و ابراز امیدواری کرد تا قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دولت به صورت ویژه پروژه های محرومیت زدایی را در استان اجرا کنند.
ارسال نظرات