خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: انسان با شناخت ،عمل و باور به قرآن به سعادت می رسد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۸۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارزش خبرگزاری بسیج از پاوه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا گودرزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در مراسم شب هفتم ماه محرم در حسینیه ثارالله هنگ مرزی پاوه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه الهی هستند و این امر به معروف و نهی از منکر چه وظیفه مهمی است، که فرزند دختر رسول خدا خود و اولاد و اصحابش را فدای آن می کند.

حجت الاسلام گودرزی بر لزوم توجه بیشتر مردم به قرآن پرداخت وافزود: راه سعادت و به کمال رسیدن انسان انس با قرآن کریم است و انسان  با شناخت ،عمل و باور به قرآن به سعادت می رسد.

گودرزی  در ادامه بیان داشت: همه انسان ها عقل دارند ولی عاقل کسی است که قرآن شناس، قرآن باور و عمل کننده به قرآن باشد و انسان عاقل باید تلاش کند که جامعه را نیز اصلاح و مردم را  نیز عاقل کند.

وی در پایان با اشاره به هدف از برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: در قرآن کریم هم امر هست وهم نهی، در واقع امام حسین (ع) جانش را در راه قرآن داد بنابراین ما سالانه برای این مهم مجلس عزا می گیریم که به جهان بگوییم که امام حسین (ع)برای اصلاح جامعه قیام کرد.

ارسال نظرات