خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر، مانور تذکر لسانی ویژه هسته‌های یاوران در شهرضا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۰۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا گفت: در هفتهامر به معروف و نهی از منکر میز تبلیغات امر به معروف و نهی از منکر وصندوق «تذکر تو، تشکر من، تعالی ما» در ادارات و سازمان‌های شهرستان ایجادمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا،سرهنگ جواد داستانی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان با تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: با ت باید امر به معروف و نهی از منکر به خوبی در سطح جامعه ترویج یابد چرا که فلسفه اصلی قیام امام حسین(ع) همین موضوع بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان، گفت: مانور تذکر لسانی خاص هسته‌های یاوران، اجرای همایش شوراهای امر بهمعروف در ادارات و تجلیل از برترین آنها و مسابقه مقاله‌نویسی درباره تولیدو صنعت در اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا افزود: در هفته امر به معروف و نهی از منکر میز تبلیغات امر به معروف و نهی از منکر و صندوق «تذکر تو،تشکر من، تعالی ما» در ادارات و سازمان‌های شهرستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر سبب پیشگیری و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید به امر به معروف و نهی از منکر نگاه ارزشی، اجتماعی و دینیداشته باشند تا بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها در جامعه برطرف شود.

داستانی با بیان اینکه در هفته امر به معروف و نهی از منکر سربرگ نامه‌هایادارات با شعار امر به معروف و نهی از منکر، دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی مزین می‌شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر زیربنای حرکت‌های اجتماعیدر اسلام است و تمامی اقشار جامعه در اجرایی کردن این دو فریضه الهیمسئولیت دارند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها