دوگانه سوز شدن نانوایی ها در بیله سوار

معاون فرماندار بیله سوار مغان گفت: به منظور برطرف کردن نیاز نان مردم و بدلیل قطع احتمالی گاز در ایام سرد زمستان، واحدهای نانوایی دوگانه سوز می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۱۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، محمد ابراهیمی، در جلسه مدیریت بحران شهرستان بیله سوار گفت: ممکن است در ایام بارندگی و برف و یخبندان دچار افت فشار گاز شویم و همزمان با قطع گاز نانوایی ها دچار مشکل شوند و در این مواقع نانوایی های دوگانه سوز باید به صورت شبانه روزی نان پخت کنند تا اگر مردم به نان نیاز پیدا کردند بتوانند از این نانوایی ها استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به هزینه بر بودن دوگانه سوز کردن همه نانوایی های این شهرستان این مهم باید در برخی نانوایی ها و با پراکندگی مناسب انجام شود.
وی اظهار کرد: به زودی هماهنگی های لازم با اداره غله برای آرد سهمیه ای برای نانوایی های دوگانه سوز انجام می شود.

وی افزود: با توجه به آغاز بارش باید تمام دستگاه های اجرایی برای مدیریت بحران آمادگی کافی داشته باشند و در این میان اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

معاون فرماندار بیله سوار گفت: 19 روستای این شهرستان توسط بنیاد مسکن شن ریزی شده و بخشداران باید پیگیری های لازم را برای شن ریزی روستاهای باقی مانده انجام دهند.

وی بیان کرد: امور عشایری نیز با توجه به پراکندگی روستاها و عشایر باید اقدامات لازم را برای آزاد سازی راه های دور افتاده عشایر در زمان بارش برف و تامین نفت عشایر انجام دهد.

وی خواستار اطلاع رسانی در زمینه نصب زنجیر چرخ در شرایط برفی بویژه در مسیرهای مسافرتی ، اطلاع از سالم بودن سیستم گرمایی وسایط نقلیه ، مشخص کردن اسکان های اضطراری در مسیرهای خارج از شهر ، توجه به سیستم گرمایشی مدارس و اطلاع رسانی هواشناسی به موقع در ایام برداشت محصولات کشاورزی شد.

ارسال نظرات