سفیر اتریش در تهران:

پروازهای ایران - اتریش دو برابر میشود

سفیر اتریش در تهران با اشاره به حضور چندی قبل هیئت بزرگ تجاری اتریش در ایران از سفر یک هیئت تجاری دیگر تا سه هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۲۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، فردریش اشتیفت در نشست سفرای 9 کشور اروپایی با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تجربه خوب حضور هیئت قبلی در ایران افزود: شرکت‌های اتریشی علاقه مند هستند از ایران بازدید و وضع اقتصادی ایران را ارزیابی کنند. دو کشور می‌توانند در آینده نزدیک به سطح قبلی روابط بازگردند.

سفیر اتریش همچنین با اشاره به مشکلاتی که در سر راه توسعه روابط دو کشور وجود دارد، اضافه کرد: دولت‌های ایران و اتریش و بخش‌ خصوصی دو کشور باید زمینه‌ لازم برای همکاری را ایجاد کنند که در این باره ما تعداد پروازهای ایران - اتریش را به دو برابر افزایش می‌دهیم.

وی افزود: هم اکنون در هفته شش پرواز بین ایران و اتریش انجام می‌شود که به زودی به دو پرواز در هر روز افزایش می‌یابد که البته به استقبال مسافران نیز بستگی دارد.

اشتیفت همچنین تصریح کرد: یک هیئت تجاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران در دو ماه آینده به وین خواهد رفت تا زمینه‌های همکاری دو کشور در حوزه‌های مختلف مانند انرژی، مدیریت آب و محیط زیست، گردشگری و طرح ‌های زیربنایی بررسی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار