خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سرخه:

تهاجم به ارزشها در فضاي مجازي و رسانه اي رويكرد امروز دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سرخه گفت: رویکرد امروز دشمن ناتوی فرهنگی و تهاجم به ارزش‌ها، باورها و دستاوردهای انقلاب در فضای رسانه ای، ماهواره‌ای و مجازی است.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۵۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی در نشست بصیرتی و کارگاه آموزشی خانواده پاسداران که با حضور حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه سرخه و جمعی دیگر از مسؤلین در سالن جلسات مدرسه مقداد اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نظام خانواده، يك نهاد اساسى و محورى در جامعه است و به عنوان هسته اوليه و براى ساير نهادهاى اجتماعى به شمار مىرود.

وی افزود: مهمترين ركن در نظام خانواده پدر و مادر، و زن و شوهر است كه هركدام از حقوق ويژهاى در ارتباط با يكديگر و در ارتباط با فرزندان برخوردار هستند، رعايت اين حقوق، رشتههاى پربار نظام خانواده را مستحكم مىسازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سرخه اظهار داشت: يكى از عوامل تزلزل خانواده ها، عدم آشنايى زن و شوهر به حقوق همديگر و يا ناديده گرفتن حقوق يكديگر است كه در اثر عدم آشنايى و يا رعايت نكردن حقوق همديگر، نظام خانواده دچار بحران و تزلزل مىشود.

یعقوبی بیان کرد: رویکرد امروز دشمن ناتوی فرهنگی و تهاجم به ارزش‌ها، باورها و دستاوردهای انقلاب در فضای رسانه ای، ماهواره‌ای و مجازی است.

حجت الاسلام مصطفي فاطمی بصیر، امام جمعه شهرستان سرخه نيز گفت:بسیج وسپاه بازوی ائمه جماعات هستند و تعامل، همدلی و هم‌زبانی ائمه جماعات و بسیج می‌تواند در ارتقای سطح معنوی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد.

وی افزود: تعامل دو قشر روحانیت و بسیج در طول انقلاب اثرات شایسته‌ای در جامعه داشته است که برای همگان مشهود بوده است و معنویت همواره از این دو قشر روحانیت و بسیج سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: در واقع برای ما، محور بصیرت مقام معظم رهبری بوده و هرکس که در راه ولایت حرکت کرده عاقبت به خیر شده و آنان که از این راه دور بوده اند، آسیب دیده اند.

فاطمی بصیر ادامه داد: سپاه در همه عرصه های جهاد سازندگی، عقیدتی، سیاسی، اخلاقی و تهذیب موفق بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها