شهرستان خلخال فردا در هفتم محرم میزبان تجمع عظیم حسینیان با حضور اهالی ولایتمدار و بافرهنگ خلخال است.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۸۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

علی نظری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال، در خصوص مراسمات ویژه شهرستان خلخال در ماه محرم گفت: فردا همزمان با هفت محرم سالروز بسته شدن آب بر روی قافله کربلا و 72 شهید دشت نینوا تجمع عظیم اهالی ولایتمدار وبافرهنگ خلخال در اقامه عزای حسینی در شهرستان خلخال برگزار خواهد شد که یکی از مصوبات مهم شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال است.

نظری گفت: از امروز مقدمات این تجمع عظیم در میدان معلم خلخال درحال برنامه ریزی و اجرا است و روز چهار شنبه راس ساعت 15 بعدازظهر این تجمع عظیم در خلخال برگزار خواهدشد.

نظری گفت: در حال حاضر از مرکز کشور و سایرشهرستان ها و استان های همجوار اهالی برای حضور در این مراسم عظیم عزاداری در خلخال آماده و حضور یافته اند که انتظار می رود این مراسم بهتر از سال گذشته درشهرستان خلخال اجرا شود.

وی از همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل تقدیر و گفت: در سال گذشته به صورت مطلوب این مراسم از شبکه استانی سبلان و شبکه های سراسری سیما پخش و عزاداری محبان و دوستداران اهل بیت از خلخال در کشور به سمع و نظر مردم رسیده وامسال نیز با هماهنگی های انجام شده این مراسم در دید عموم مردم کشور قرار خواهد گرفت.

فرماندار خلخال به فرهنگ دیرینه مردم خلخال در خصوص عزاداری‌ها وارادت به آستان امام حسین (ع) اشاه کرد و گفت: مردم خلخال فردا هفت محرم به یا د تشنه لبان کربلا در تجمعی عظیم فریاد لبیک یا حسین (ع) سر خواهند داد.

ارسال نظرات