در عملکرد سالانه اداره آموزش و پرورش عشایری كشور، استان اردبیل رتبه برتر کشوری را در بین تمام استان‌ها کسب کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۰۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رستمی در گردهمایی کارشناسان عشایری مناطق هفتگانه اداره آموزش و پرورش عشایری استان اردبیل در اصلاندوز اظهار داشت: جلسه توجیهی کارشناسان عشایری مناطق بدون شک افزایش کیفیت آموزش در نواحی و مناطق عشایری را به دنبال دارد.

وی گفت: هر ساله در مهرماه با هدف تبیین سیاست‌های وزارتخانه، بررسی راهکارهای اعتلای آموزش و پرورش و کیفیت بخشی، هم اندیشی و نگاه مجدد به سیاست‌ها در آموزش و پرورش عشایری و تبادل نظر و استفاده از تجارب همدیگر برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان اردبیل با اشاره به اینکه در عملکرد سالانه اداره آموزش و پرورش عشایری استان اردبیل رتبه برتر کشوری را در بین تمام استان‌ها کسب کرده است، افزود:‌ امیدواریم با اجرای برنامه‌های موثر بتوانیم این روند مطلوب را در استان ادامه دهیم.

رستمی با اشاره به مهمترین برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته گفت: از برنامه‌های خوبی که در سال گذشته انجام شده اجرای کارگاه‌های آموزشی، جذب بازماندگان از تحصیل، برگزاری دوره آموزشی قرآن برای آموزگاران کلاس‌های چند پایه عشایری و برخی برنامه‌های در این حوزه بوده است.

وي با تبیین دیدگاه‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده آموزش و پرورش عشایر کشور از تمامی کارشناسان عشایری مناطق خواست تا برنامه سالانه‌ای برای سال تحصیلی جدید تهیه کنند تا سیاست‌های کلی آموزش و پرورش امسال نیز بهتر از سال‌های گذشته اجرا شود.

ارسال نظرات