مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان:

پرداخت 213 فقره كمك موردي در شهرستان ماهنشان

کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد حمایتی بوده و به تدبیر امام راحل و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تاسیس شده است.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۳۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین عدالت اجتماعی بوده است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیّرین در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش انجام داده‌‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

ذبيح الله غفاري افزود: خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کارافتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای ۶۰ سال روستایی) هستند.

وی با اشاره به برخي از خدمات كميته امداد در حمايت از مددجويان اين نهاد افزود: از جمله خدماتي كه براي توانمندسازي مددجويان و همچنين رفع مشكلات آنها اجرايي مي شود، پرداخت كمك موردي است.

مدير كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان ماهنشان خاطر نشان كرد: در شش ماهه نخست امسال 213 فقره كمك موردي در شهرستان ماهنشان پرداخت و در اين راستا 64 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

ارسال نظرات