خبرهای داغ:
از سوی روابط عمومی و تبلیغات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: خبر تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور بیرجند در تاریخ 29 مهرماه که در خبرگزاری های استان منتشر شده است صحت ندارد.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۷۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

مهدی رحیم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تسلیت ایام شهادت امام حسین(علیه السلام) اظهارداشت: متولی تدفین شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه خبر تشییع دو تن از شهدای گمنام امروز 29مهرماه در دانشگاه پیام نور بیرجند صحت ندارد، گفت: ما از سراسر استان پیشنهاد برای دفن شهدای گمنام داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، مراکز شهرستانها، شهرها، بخش ها، پادگان های آموزشی در اولویت برای دفن شهدا قرار دارند، افزود: تدفین شهدای گمنام بر اساس سهمیه و اولویت بندی انجام می شود.

رحیم آبادی عنوان کرد: یک ماه قبل از تدفین شهدا اطلاع رسانی و کارشناسانی برای جانمایی از مرکز به محلی که شهدای گمنام می خواهند دفن شود می آیند تا مکانی مناسب هم برای حضور مردم و زیارت قبور شهدا در نظر گرفته شود.

گفتنی است در بعضی از سایت ها، خبری از قول ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور بیرجند مبنی بر اینکه امروز 29 مهرماه دو شهید گمنام در این دانشگاه تشییع می شوند منتشر شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها