در آئین معارفه فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام مطرح شد:

هیهات مناالذله حقیقت عاشوراست

سردار رضا محمدسلیمانی گفت:‌ تحقق شعار هیهات مناالذله در چرایی شهادت امام حسین علیه السلام است.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۹۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام،با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام گفت: عبرت های عاشورا مسیر را برای ما مشخص می کند.

سردار رضا محمدسلیمانی، بصیرت را دستاورد عاشورا دانست و افزود: انسان با تعمق در درس های واقعه بزرگ تاریخی عاشورا به بصیرت دست پیدا می کند.

وی، ادامه داد: درک فلسفه قیام عاشورا و علت شهادت امام حسین علیه السلام و چرایی وقوع این حادثه،‌از اهمیت بالاتری نسبت به شناخت چگونگی این اتفاق برخوردار است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، تحقق شعار هیهات مناالذله را علت شهادت امام حسین علیه السلام و قیام کربلا دانست.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: شهدای بزرگوار ما به این چرایی شهادت امام حسین علیه السلام رسیدند و به خوبی راه و مسیر را شناختند و به هدف نهایی خود رسدند.

وی، خاطرنشان ساخت: امروز، پرچم امام حسین علیه السلام در خیمه گاه ولایت به رهبری مقام معظم رهبری است و باید این خیمه و این پرچم را با تمام قدرت حفظ کنیم؛ چرا که از این مکان و با این پرچم به سرمنزل سعادت می رسیم.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات سردار علی محمد اکبری، فرمانده سابق تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام تقدیر و سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی بعنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار