خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: بسیج سازندگی سپاه کلیبر با همکاری بسیج عشایری استان و حوزه حضرت عباس(ع) آبش احمد راه های ارتباطی قشلاقات عشایری کلیبر را مسیر گشایی می کند.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۳۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول بسیج سازندگی سپاه کلیبر در این خصوص گفت: با هماهنگی بسیج عشایری استان و حوزه حضرت عباس(ع) آبش احمد راه های ارتباطی قشلاقات عشایر کلیبر با دستگاه های سنگین مسیر گشایی می شود که در این طرح کلیه راه های ارتباطی عشایری این شهرستان در عرض یک ماه بازسازی و مسیر گشایی خواهد شد.

اصلانی افزود: امروز باید دغدغه همه مسئولان استان و شهرستان خدمت رسانی به مناطق محروم باشد و دراین امر ادارات و نهادها باید از یکدیگر سبقت بگیرند چراکه خدمت به خلق بالاترین درجه عبادت است.

وی ادامه داد: اگر الان ما پشت میز ریاست نشسته ایم به برکت وجود این مردم و خون شهدایی است که از بین مردم مناطق کمتر توسعه یافته به جبهه های جنگ شتافته اند و اگر در ذهن خود اندک مرور و تفکری بر این جمله زیبای حضرت امام (ره)بکنیم که فرمودند «عشایر ذخایر انقلاب است» همه باید این فرمایش حضرت امام(ره) را ملکه ذهن خود کرده و در طول نظام جمهوری اسلامی آن را منشا خدمت رسانی به این قشر بزرگ و زحمت کش جامعه قرار بدهیم.

ارسال نظرات