خبرهای داغ:
نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر با موضوع ماه محرم در سرسرای نمایشگاه کانون حجاب شهر صحنه روز چهارشنبه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۸۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از صحنه، به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاهی در قالب پنج غرفه به همت حوزه و پایگاه مقاومت فاطمه الزهراء این ناحیه برگزار شد.
جانشین سپاه ناحیه صحنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه، هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: بزرگترین آمر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) بود که هدف والای حضرت از قیام عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود.
سرهنگ پاسدار فریدون داوری با اشاره به نامگذاری و اجرای هفته امر به معروف و نهی از منکر در اوایل ماه محرم افزود: اولین قدم برای احیای این فریضه مهم امر و نهی کردن در خانواده هاست و هر فردی باید در خانواده خود امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: نتیجه گیری که از بحث امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود این است که ما در همه حال و همه زمان باید ولایت مدار و ولایت محور باشیم.
جانشین سپاه ناحیه صحنه تصریح کرد: عفاف و حجاب، صنایع دستی، ماهواره، عکس نوشته و ماه محرم از جمله غرفه های این نمایشگاه می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.
ارسال نظرات