دشمن شناسی یکی از پیام های مهم عاشورا

سرهنگ حبیب الله سهرابی با بیان اینکه عاشورا پیام های مهمی برای ما به ارمغان دارد، افزود: دشمن شناسی یکی از پیام های مهم عاشوراست که باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۱۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه میناب دشمن شناسی را یکی از مهمترین پیام های عاشورا عنوان کرد و افزود: این مهم باید به نحو شایسته در آگاه ساختن افراد جامعه نسبت به تشخیص دشمنان انقلاب و نظام نهادینه کرد.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: دشمن از طرق مختلف با کارهای فرهنگی حساب شده در پی کم رنگ کردن مجالس و محافل حسینی و از طرفی با نفوذ باعث کشتار مردم و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) می کنند.

سهرابی تاکید کرد: دشمن بداند که عشق به اباعبدالله الحسین (ع) و پیروی از ولایت فقیه لحظه ای اجازه نخواهند داد که دشمن نگاه چپی به این نظام و انقلاب داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت های مستمر و پر رنگ جوانان عاشورایی در جامعه اظهار داشت: عشق به اهل بیت لحظه ای در بین جوانان کم نخواهد شد و با شور بیشتری این حرکت ادامه خواد داشت.  

سرهنگ سهرابی این حرکت مردم در برگزاری باشکوه مراسم ها در ایام محرم را حرکتی فرهنگی در ترویج فرهنگ عاشورا و درس دشمن شناسی و ظلم ستیزی عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار