خبرهای داغ:
هدف از انتخابات خانه مطبوعات این است که معضلاتی چون بیمه خبرنگاری دنبال شود و حل بیمه خبرنگاران با حذف آنها از فهرست خانه مطبوعات گلستان اشتباه است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۱۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
به گزارش بسیج از گرگان، یکی از موضوعاتی که این روزها برای جامعه رسانه‎ای استان گلستان می‎تواند حائز اهمیت باشد انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات است، اما هر چه به زمان انتخابات این خانه‎ای رسانهای نزدیکتر می‎شویم خواب شب برخی از مدعیان رسانه‎ای استان گلستان حرام شده به طوری که ارشاد اسلامی گلستان را مجاب کردند که به حقیقت‎یابی چهره‎های رسانه‎ای استان گلستان بپردازند.

شاید توصیه‎های برخی از دوستان باعث شده که ارشاد اسلامی استان گلستان در این هجمه فرهنگی نرم دشمنان مهمترین گزینه پیگیری خود را انتخابات خانه مطبوعات در استان گلستان قلمداد کند به گونه‎ای که قریب به سه جلسه پیگیری در این خصوص برگزار شده است.

شاید تصور شود که این نگاه از سوی ارشاد دلسوزانه است اما بیشینه عملکرد ارشاد اسلامی نسبت به اصحاب رسانه گلستان به گونه‎ای است که برخی از اصحاب رسانه از این حواشی خسته شدند و از هم اکنون اعلام می‎کنند که در انتخابات خانه مطبوعات که با نفوذ‎های سیاسی همراه است شرکت نخواهند کرد.

بله شاید این دلخوری‎ها جواب قانع کننده‎ای از سوی برخی از همکارن محترم به ارشاد اسلامی گلستان باشد اما باید چند نکته به دلواپسان انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان، ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه متذکر شد.

نخست اینکه کسانی که نسبت به رسانه‎های انقلابی دیدگاه منفی دارند و نشخواره فکری نسبت به وضعیت انتخابات خانه مطبوعات گلستان پیدا کرده‎اند عرض می‎کنم که عناد و دشمنی نسبت به رسانه‎های انقلابی نشانه چیست؟ اگر شما خودتان را وامدار نیروهای انقلاب نمی‎دانید توصیه می‎کنم نسبت به محوریت فعالیت‎های نیروهای انقلابی بازنگری کنید و قطعا اگر چنانچه بی‎حرمتی و بی‎حترامی نسبت به مواضع نیروهای انقلابی آن گونه که به گوش می‎رسد بار دیگر در محافل خصوصی فرهنگی اتفاق بیفتد نسبت به این بی‎احترامی‎ها سکوت نخواهیم کرد.

بدون تشویش اذهان اصحاب رسانه انتخابات خانه مطبوعات پیگیری شود

اصحاب رسانه استان گلستان از همه طوائف و از همه طیف‎های سیاسی تا کنون خودی و غیر خودی نداشتند و در کنار هم به رسالت اطلاعرسانی و کمک به اشاعه فرهنگی استان گلستان پرداخته‎اند لذا به ارشاد اسلامی استان گلستان که متولی امر اصحاب رسانه است توصیه می‎شود که این تصور که باعث از بین رفتن وحدت در بین اصحاب رسانه استان گلستان شده دامن نزند و اجازه دهد بدون تشویش اذهان اصحاب رسانه انتخابات خانه مطبوعات برگزار شود.

ارشاد اسلامی استان گلستان باید پاسخگو این مسئله باشد چگونه است که در روز تجلیل از خبرنگاران در استان گلستان 500 خبرنگار فعال شناخته شده وجود داشت و چرا امروز برای انتخابات خانه مطبوعات که آینده اصحاب رسانه را رقم خواهد زد تنها 126 نفر را خبرنگار می‎دانید.

بردار گرانقدر حجت الاسلام فضیلت هدف از انتخابات خانه مطبوعات این است که معضلاتی چون بیمه خبرنگاری دنبال شود و راهکار جناب عالی برای حل مشکل بیمه خبرنگاران با حذف آنها از فهرست خانه مطبوعات استان گلستان برای انتخابات کاری اشتباه است و متذکر می‎شوم به لطف تدابیر صورت گرفته نزدیک به 80 نفر در گلستان بیمه خبرنگاریشان متوقف شد و متاسفانه فضا برای بیمه اصحاب رسانه هنوز که هنوز فراهم نشده است.

آماده کمک به کارمندان دلسوز ارشاد برای معضلات فرهنگی هستم

اصحاب رسانه با موانع زیادی از جمله امنیت شغلی، تکریم در شان خود ، بیمه ، مسکن ، رفاه اقتصادی و معیشتی رو به رو هستند به عنوان یک خبرنگار انقلابی اعلام آمادگی می‎کنم که اگر ارشاد اسلامی توانایی حل معضلات رسانه‎ای را دارد از این نهاد حمایت کرده و در راستای شناسایی دیگر معضلات فرهنگی و اجتماعی که باعث شده برخی شب‎ها مقام معظم رهبری از آن موضوعات فرهنگی خوابش نمی‎برد کمک کنم تا کارمندان دلسوز شما با روحیه مجاهدت و پیگیری که نسبت به اصحاب رسانه داشتند امورات را پیگیری کنند.

داود خاندوزی

ارسال نظرات
پر بیننده ها