فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت: شهیدان ازامام حسین(ع) الگو گرفته و راهش را ادامه دادند.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۳۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جلسه هماهنگی مراسم استقبال از شهدای گمنام با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، جانشین سپاه ناحیه، مسئول صالحین و سایر شورای ستاد ناحیه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه برگرار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت : خداوند متعال توفیقی عنایت کرده است که میزبان شهدای گمنام باشیم شهدای پرآوازه ای که آوازه نام آنها در آسمان و زمین بلند است.

 وی گفت: به برکت همین شهداست که اسلام زنده است و این شهیدان ازامام حسین(ع) الگو گرفته اند و راهش را ادامه داده اند.

 وی با اشاره به تشییع 6 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در روزهای آینده در بندرعباس بیان داشت : توفیقی حاصل شده تا درایام محرم میزبان و یا به تعبیری مهمان شهدای گرانقدر بوده و افتخار می کنیم که خادم شهداء باشیم و لازم است هرکس به فراخور حال خود همکاری کند تا به بهترین وجه ممکن مراسم استقبال از این مسافران کربلا داشته باشیم.

 حجت الاسلام خیراندیش ، مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تسلیت ایام محرم گفت : شما خادمین شهدا با عمل خود ثابت کردید که شایسته خدمت و حضور در کنار شهدا هستید.

 وی با اشاره به اینکه هرکس خودش را برای خدا زمین زده خداوند مقام او را بالا می برد گفت: شهدا با نیت و خلوص الهی رفتند و چون خود را برای خدا برزمین زدند و ازخود گذشتند بنابراین خداوند متعال هم پاداش این کارآنها را با مقام بلند شهادت داد .

 خیراندیش افزود: حضور شهدای گمنام بعد از ایام عاشورا به منزله این است که موضوع اسارت خاندان پیامبر(ص) را بعد از عاشورا به تصویربکشند و به دشمنان بفهمانند که بخاطر خدا و دین اسلام به بیان حضرت زینب(س) همه این مصیبت ها را جز زیبایی نمی بینند.

 

 وی گفت: درود فرستادن بر نبی مکرم اسلام(ص)، آب دادن به مومن (ساقی شدن) و روضه هایی که برای امام حسین(ع) خوانده می شود سه عمل است برای شما که در دنیا هستید و می توانید انجام دهید و شهدا برآن غبطه می خورند.

ارسال نظرات