معاون فرماندار پلدختر گفت: بهترین و کارآمدترین ابزار در برابر تهدیدات نرم دشمنان حفظ حجاب است که خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه است.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۴۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حسین‌علی مومیوند در جلسه عفاف و حجاب شهرستان پلدختر با بیان این‌که نقش بانوان در پیشرفت فرهنگی جامعه انکارناپذیر است، اظهار داشت: عفاف پوشش درونی و حجاب پوشش بیرونی مکمل یکدیگرند که رعایت آن الزام همگانی است و این دو عامل ضامن سلامتی جامعه هستند.

وی بابیان این‌که همه در برابر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب مسئول هستند، افزود: حفظ عفاف و حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌بخشد و زنان در ترویج فرهنگ ناب اسلامی، تربیت و توجه اعضای خانواده به موازین اسلامی نقش تأثیرگذاری دارند زیرا زنان به‌ عنوان رکن اصلی خانواده محسوب می‌شوند.

معاون فرماندار پلدختر نقش بانوان را در پیشرفت فرهنگی جامعه انکارناپذیر دانست و عنوان کرد: عفاف و حجاب ریشه در فرهنگ غنی ایران اسلامی دارد و دشمنان به دنبال کمرنگ کردن این مهم در جامعه هستند.

وی حجاب را یک مقوله کاملاً فرهنگی و لطیف دانست و بیان کرد: استکبار با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به زبان فارسی، خانواده‌ها را هدف قرار داده و درصد نابودی بنیان خانواده است.

مومیوند با بیان این‌که آموزه‌های دینی بر رعایت عفاف و حجاب تأکید دارد، گفت: مقوله عفاف و حجاب تنها به حوزه بانوان خلاصه نمی‌شود بلکه همه افراد باید آن را رعایت کند.

وی رعایت عفاف و حجاب را یک اصل ضروری و مؤثر در پیشگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: مردان و زنان جامعه اسلامی باید به اهمیت این مهم در جامعه آگاهی یافته و به این فریضه واجب الهی عمل کنند.

معاون فرماندار پلدختر خاطرنشان کرد: حجاب جامعه را از سقوط اخلاقی نجات می‌دهد و انسان باید قدر و منزلت خویش را در هندسه آفرینش الهی بشناسد که یکی از جلوه‌های تشخیص این جایگاه و منزلت، رعایت عفاف و حجاب است

وی اظهارداشت: بهترین و کارآمدترین  ابزار در برابر تهدیدات نرم دشمنان حفظ حجاب است که خانواده مهم‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه است.

ارسال نظرات