مدیرعامل دارالشفای حسینیه اعظم زنجان:

ویزیت روزانه 2 هزار نفر در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان

طبق آمار هر روز 2 هزار نفر در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان ویزیت می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۸۴۱۵۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل دارالشفای حسینیه اعظم زنجان گفت: دارالشفای حسینیه اعظم زنجان با ارائه خدماتی از جمله پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشکی، مامایی و خدمات پاراکلینیکی فعالیت دارد.

داود وفا افزود: در طول سال پایین تر از تعرفه وزارت بهداشت و در در ماه محرم این دارالشفا به صورت ویژه فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ایام محرم دارالشفا از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 24 فعال است، افزود: از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل ویزیت پزشک عمومی است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وفا همچنین از ارائه خدمات دندان پزشکی نیز در نوبت از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 19 تا 23 خبر داد و گفت: خدمات آزمایشگاهی و سونوگرافی نیز بنا بر تشخیص پزشکان و معرفی‌نامه از درمانگاه با ارجاع بیماران به مراکز به بیمارستان ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات فیزیوتراپی در دارالشفا با هماهنگی و اعلام آمادگی مراکز مربوط و با دادن معرفی‌نامه در مراکز تخصصی ارائه می‌شود، تصریح کرد: فعالیت پزشکان متخصص نیز به صورت نوبت دهی و طبق برنامه از ساعت 20 به بعد انجام می شود.

مدیرعامل دارالشفای حسینیه اعظم زنجان اضافه کرد: طبق آمار هر روز 2 هزار نفر در دارالشفای حسینیه اعظم زنجان ویزیت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: خدمات قلبی و عروقی ، ارولوژی، ارتوپدی، چشم پزشکی، کودکان، زنان و مامایی و دندانپزشکی از خدمات ارائه شده در این مرکز است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار