خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا ماه محرم را مهمترین راه رسیدن انسان به کمال و معنویت دانست.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۲۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در ادامه به فضیلت های ماه محرم اشاره کرد وگفت: ماه محرم فرصت خاص و استثنایی است که مزین به نام امام حسین(ع) شده و راهی آسان و سریع برای رسیدن به کمال و معنویت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مهمترین درسی که در واقعه عاشورا نهفته است فریاد دادرسی برای حمایت از دین خدا بوده و امام حسین(ع) و یاران باوفایش در این واقعه با نثار جان خود از ارزش های اسلامی پاسداری کردند.

حجت الاسلام احمدی همچنین به فرمایش امام راحل در مورد ماه محرم- کربلا را زنده نگه دارید- اشاره کرد و اظهار داشت: به همین علت است که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تاسی از مکتب عاشورا و نهضت کربلا توانستند پوزه دشمنان اسلام را به خاک بمالند و جانشان را تقدیم اسلام و قرآن کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه جلفا ماه محرم را فرصتی برای استفاده از ظرفیت های مساجد عنوان و بیان کرد: با اجرای برنامه های دینی، مذهبی می توان جوانان و نوجوانان را به سمت مساجد کشاند و آن ها را از آسیب های اجتماعی دور نگه داشت.

حجت الاسلام احمدی در پایان مهم ترین اهداف قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر و برپایی نماز در اول وقت عنوان کرد.

ارسال نظرات