فرمانده سپاه جلفا:

ولایت مداری مهمترین شاخصه شهدا است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا در یادواره آبروی محله هادیشهر گفت: تا زمانی که ولایت مداری و حب ولایت در جامعه ایران اسلامی جاری ساری باشد و ملت ما به عهد و پیمان خود در قبال خداوند پایبند باشند خداوند نیز بنا به وعده خود، جامعه را حفظ خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۲۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شهدا ولایت مداری است گفت: رزمندگان اسلام دوران دفاع مقدس، با توکل به خدا و توسل به ائمه(ع)، به دعوت ولی امر خودشان امام راحل لبیک گفتند و عاشقانه به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و جانشان را فدای اسلام و قرآن و انقلاب کردند.

وی داشتن روحیه شهادت طلبی را از دیگر ویژگی های بارز شهدا برشمرد و افزود: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی بود که توانستیم در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان اسلام مقاومت کنیم و تا زمانی که این روحیه را در خود حفظ کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

تقی پور در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن نشان داده است که می خواهد امامت و ولایت ما را مورد هدف قرار دهد و حمله به ولایت فقیه مهم ترین رویکردش است خاطر نشان کرد: همه ما باید با پشتیبانی همه جانبه و تبعیت از فرامین رهبر فزرانه انقلاب و فصل الخطاب دانستن نظرات ایشان، بتوانیم از آرمان های اسلام و امام و انقلاب و خون صدها هزار شهیدی که در این راه فدا شده است پاسداری کنیم.

نخستین یادواره آبروی محله که به نام شهید والامقام محمد نصیری مزین شده بود با حضورفرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، هیات های مذهبی و آحاد مردم در محله مایباران هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها