خبرهای داغ:
استاد دانشگاه قم گفت: شهید لک‌زایی همت بالایی در تشویق مردم برای حضور در جبهه‌های جنگ داشت.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۰۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حبیب‌الله دانش شهرکی ظهر امروز در نشست علمی سومین همایش حبیب دل‌ها یادمان سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی که در سالن مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید لک‌زایی سربازساز بود، اظهار کرد: شهید لک‌زایی پیش از آنکه شهید باشد شیعه‌پرور و شیعه واقعی بود.

وی افزود: شهید لک‌زایی همت بالایی در تشویق مردم برای حضور در جبهه‌های جنگ داشت که در این مسیر سختی‌ها و مشکلات بسیاری متحمل شد.

استاد دانشگاه قم با اشاره به اینکه شهید لک‌زایی غیرشیعیان را تشویق به شیعه شدن می‌کرد، گفت: بسیاری از فرق مختلف اهل سنت که به وسیله شهید لک‌زایی شیعه شدند به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

شهرکی تصریح کرد: شهید لک‌زایی در امر به معروف و نهی از منکر نیز فعالیت‌های بسیاری داشت و هیچ‌گاه این فریضه الهی را فراموش نمی‌کرد و حتی در این مسیر در دانشگاه قم در مسیر فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت‌هایی را انجام داده بود.

وی با اشاره به اینکه شهید لک‌زایی همیشه در جبهه‌های جنگ حضور داشت، گفت: شهید لک‌زایی با توجه به وضعیت جسمی که داشت اما همیشه در در کنار بسیجیان حضور داشت.


ارسال نظرات