امام جمعه بهاباد:

ملت ایران اجازه نفوذ را به استکبار نمی‌دهند/ مهمترین درس و پیام عاشورا بصیرت و آگاهی بود

امام جمعه بهاباد گفت: مهم‌ترین درسی که قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما داد، بصیرت و آگاهی بود که نیاز مهم جامعه امروزی ما است و باید با داشتن آگاهی و بصیرت و بینش خود اجاز نفوذ دشمن به کشور را ندهیم.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۲۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با تسلیت تاسوعا و عاشورای امام حسین(ع) به مذاکرات 1+5 اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان بدانند ما از تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنیم که ما ملت ایران در سایه ولایت و رهبری، تمام راه‌های نفوذ دشمن به داخل خاک ایران را سد می‌کنند و اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهند.

وی افزود: دشمنان نظام ما باید بدانند که این مذاکرات تضمین شده برجام به عنوان یک چراغ سبزی برای اتمام حجت به استکبار و تمام ظالمان جهان است.

دهقانی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، باید مواظب باشیم که این انقلاب و نظام یک ریزش و رویش دارد، زیرا عده‌ای با چه سابقه درخشانی در انقلاب که چه زحمت‌ها و زجرها و شکنجه‌هائی کشیدند و تا مرز شهادت پیش رفتند، در اثر بعضی از موارد تسلیم شیطان شدند و از ولایت جدا شدند.

امام جمعه بهاباد گفت: به فرموده رهبر انقلاب، جریان فتنه 88 نباید فراموش شود برای اینکه دشمنان و حتی کسانی که سابقه زیاد انقلابی داشتند و همراه دشمن شدند و این نظام را در پرتگاه سقوط قرار دادند، در این مقطع مورد تشویق دشمنان قرار گرفتند، این ریزشی بود که در انقلاب به وجود آمد.

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز تاسوعای حسینی گفت: علت اینکه روز تاسوعای حسینی به نام یکی از باوفا ترین یاران ابا‌عبدالله الحسین(ع) نامیده شده این است که در سایه اهل بیت(ع) ایشان نمونه بارز بصیرت و آگاهی بودند و به همین خاطر روز تاسوعا به عنوان روز شهادت حضرت ابوالفضل(ع) نام‌گذاری شد.

وی بیان کرد: نافذالبصیره بودن قمر بنی هاشم(ع) دو بُعد داشت، یکی در بصیرت دشمن شناسی و بُعد دوم در بصیرت ولایت شناسی، یعنی به طور دقیق دو بصیرتی که امروز به عنوان ابزار قطعی و راهگشای ما در همه پیچ و خم‌های جریان انقلاب برای مردم ما ضرورت دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین درسی که قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما داد، بصیرت و آگاهی بود که نیاز مهم جامعه امروزی ما است و باید با داشتن آگاهی و بصیرت و بینش خود اجاز نفوذ دشمن به کشور را ندهیم.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار