خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین:

انقلاب اسلامی استمرار انقلاب امام حسین (ع) است

امام جمعه قصرشیرین انقلاب اسلامی ایران را استمرار و ادامه انقلاب و نهضت امام حسین (ع) توصیف کرد و گفت: زندگی در زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه عبادت است.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۳۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع سوگواران حسینی در مسجد مهدیه با تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و سالروز شهادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) افزود: واقعه عاشورا درس بسیار بزرگی به بشریت داد که همان ظلم ستیزی و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با بیان اینکه واقعه عظیم عاشورا در هر زمان و هر مکانی سرلوحه همگان است اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) درس های بسیار مهمی برای ما دارد که مهمترین آن تکلیف محوری و ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است.
خطیب جمعه قصرشیرین با ذکر این مطلب که امروز سران کفر و رژیم ملعون اسراییل یزیدیان زمان هستند بیان کرد: تفکر یزیدیان در عصر حاضر با کشتن امت اسلامی در واقع همانند ظلم و ستمی است که در واقعه عاشورا و کربلا بر کاروان امام حسین (ع) روا داشتند.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: استقامت و پایداری در راه دین خدا دومین درس از واقعه عاشوراست که ملت مسلمان ایران اسلامی با همین روحیه و با اطاعت از ولایت مطلق فقیه توانستند در مقابل ظلم و ستم دشمنان دین خدا بایستند.
وی گفت: اکنون با گذشت بیش از سه دهه از عمر با برکت انقلاب نظام اسلامی با درایت هوشمندانه رهبری با اقتدار و عظمت به حیات جاودانه خود ادامه می دهد و یکی از با ثبات ترین کشورهای منطقه است.
وی افزود: واقعه کربلا انسان را در اوج قله معرفت قرار می دهد چرا که یاران امام حسین (ع) با روحیه شهادت طلبی و با اطاعت از ولایت فقیه توانستند به مقام الهی شهادت برسند.
وی همچنین رعایت ادب و اخلاق را از دیگر درس های واقعه کربلا و عاشورا بیان کرد و گفت: این مهم در تمام احوال باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
ارسال نظرات